czwartek, 29 października 2015

Bo fantazja, fantazja, bo fantazja jest od tego......

Jak ja lubię w dzieciach te pokłady wyobraźni, które pozwalają im
z łatwością wkraczać w świat fantazji.
                                          W jednej chwili mogę być piratem
                 

             
                                                   A za chwilę astronautą.

                             

 Plecak okazał się być hitem bo ma ognie odrzutowe i być może da się polecieć
na Marsa.

                                           

Obecnie kostium astronauty przekwalifikowany został na strój szturmowca
z "Wojen Gwiezdnych".
Mój najstarszy potomek fan "Wojen Gwiezdnych" trochę załamany bo jego
syn stanął po złej strony mocy i zafascynował się Lordem Vaderem.
Ja rozumiem mojego wnuka, w końcu Lord Vader ma najlepszy strój.
Każda szmatka, sznurek, patyk, karton jest pretekstem do stworzenia
historii.
Ja wiem, że człowiek nie może i nie powinien być całe życie dzieckiem,
ale tę odrobinę powinien w sobie zachować i pielęgnować.
Niech w nim zostanie ciekawość świata, odrobina fantazji to pomoże
mu dobrze odgrywać rolę dorosłego, która do łatwych nie należy.

                             

                             
                                                     
                               



                              

                                                     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz