niedziela, 18 października 2015

Znaki.

Moja rodzina może rozpoznać mój nastrój po tym jaką piosenkę
nucę schodząc rano po schodach.
Jeśli jest to:
                         "a ja mam swój intymny mały świat,
                            gdzieś za morzem smutku,
                            za krainą pełną łez....."
wiadomo dobrze nie będzie, jakaś depresyjka, małe czepianko,
ogólny smutek i żal nie wiadomo o co i po co.
Ta piosenka jest niezmienna od lat i znamionuje chmury i deszcz.
Natomiast piosenka na dobry humor jest zmienna i obecnie jest to:
                           
                            "czy to będzie straszny ryk,
                              czy się zaprzyjaźni w mig
                              ze świnkami, które pragnął
                              zjeść będzie niezły jazz"

Głupie nie,  ale przynajmniej wiadomo kiedy należy zejść mi z drogi.
Najgorzej jest, kiedy nie śpiewam.
Dla mnie bardzo ważne są znaki, można wtedy uniknąć jakiś większych pomyłek.
Mucha jak leci to bzyka i już wiesz co robić.

     
   

                                        - Janie… – Tak panie? – Zabij te muchę. Chce być sam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz