poniedziałek, 9 listopada 2015

Człowiek udaje to przedmioty też mogą...

Ludzie często udają kogoś kim nie są i nigdy nie będą.
Często krzywdząc tym innych ludzi, którzy im zaufali.
Przedmioty też potrafią udawać, ale one nikogo nie krzywdzą.
Od początku wiemy, że nie są tym na co wyglądają.
Mam kilka takich przedmiotów.
Bardzo je lubię wybaczam im ten kamuflaż.
             Świecznik, który świecznikiem nie jest.  


















Stoi na kominku który kominkiem nie jest.
















Podpory udają kamień, a są ze styropianu



















Drewniany obrazek udaje góralską chatkę, ale daleko mu do niej.



















Obraz udaje dzieło sztuki, a nim nie jest chociaż cieszy oko.




















              I kiedy maluję, wieszam, stawiam, przestawiam to mówię sobie   
                       "sztuka dekoracji polega na sztuce kamuflażu".

2 komentarze:

  1. Dwa lata temu robiliśmy remont generalny i zmienialiśmy meble I mam teraz w domu sprzęty udające meble - kupowałam je w stanie swoistej niepoczytalności- miałam 38 z kreskami, ledwo widziałam na oczy i były to jedyne sprzęty, które się mieściły do naszego M3. Wszystko jest jakieś zminimalizowane- szuflady komód nie są w stanie pomieścić teczki A-4. W związku z tym pozbyłam się z majątku ponad połowę rzeczy różnych- osobistych, kuchennych i zdobiących.
    Niestety zdarza mi się teraz ciągle czegoś szukać i nie znalezć.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam przedwojenną szafę, którą rozkładałam i składałam już kilka razy, stoi
    nie buja się, solidna i nie zniszczalna, do tego jak dla mnie piękna.
    Miałam tez kilka współczesnych szaf składalnych raz i raz rozkładalnych
    w celu wyniesienia na śmietnik.
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń